Usługi międzynarodowe

Wielu naszych Klientów prowadzi działalność w kilku lokalizacjach, w różnych krajach. Dla tych Klientów oferujemy możliwość połączenia usług pod ramy jednego, międzynarodowego kontraktu z jednym dedykowanym punktem kontaktowym. Zapewnia to możliwość standaryzacji procesu Kadrowo-Płacowego, łatwiejszej wymiany informacji,  lepszej kontroli kosztów, lepszych warunków kontraktowych, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnego podejścia i uwarunkowań lokalnych.

NASZE STANDARDY

  • Poprawność procesów Kadrowych i Płacowych oraz, generowanych dokumentów, w wymaganym terminie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawem w każdym kraju
  • Dedykowany kontakt – manager projektu dla całego kontraktu
  • Ujednolicone dokumenty tworzone w procesie Kadrowo-Płacowym, skonsolidowane dane, jednolity standard usługi
  • Poprawne interfejsy do systemów centralnych
  • Narzędzia do zdalnego dostępu i generowania własnych raportów
  • Spójne procesy komunikacji, konfiguracji i zmian

KORZYŚCI

  • Klient nie musi śledzić zmian w przepisach i aktach prawnych, Elanor zapewnia by process był zawsze zgodny z legislaturą w każdym kraju.
  • Jedno źródło kompleksowej informacji o całości kontraktu, dedykowany kanał do zgłaszania zapotrzebowań, niezależnie od kraju zgłaszającego
  • Przejrzyste raporty i podsumowania, łatwa konsolidacja oraz ewaluacja, taki sam standard i warunki we wszystkich krajach
  • Pełniejsza automatyzacja, szybsze przetwarzanie informacji, zmniejszenie możliwości błędów, lepsza kontrola, spójniejsze środowisko
  • Elastyczność i potencjał skonsoliowanej informacji
  • Zapotrzebowanie zgłaszane i wyjaśniane jest tylko raz, jednej osobie, w jednym miejscu

+ Plus wszytkie standardy i korzyści lokalne